.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجليل از رسانه ها به شيوه آقاي نماينده

دومين همايش اطلاع رساني هنرمندانه مازندران باآن همه هياهو وبوق كرنا درآمدنش منجر به آن گرديد تا يكي از نماينده به اصطلاح اصول گراي مازندراني ،هرآنچه كه دل تنگش ميخواست نثار سايت ها،خبرگزاريها،ورسانه ها بكند وبار ديگر خود شو اينبار بشكل ديگرتيتر اول سايت ها وخبرها بكند.

ايشان هر وقت تريبون بدست ميگيرد از ناكارامدي پيشينيان ميگويد و همه بهترين ها را از آن دولت اصول گرا ميداند .

اين، جناب دكتر در زماني كه ميترسيم القاب دكتر و مهندس و استاد را به زبان بياوريم و بنويسيم در يك تربيون يك طرفه همه را دشمن ميپندارد و ميگويد امروز برخی رسانه ها در استان توسط کسانی مدیریت می شوند که همه استان را برای خود و خانواده شان سند زده اند.

نميدانيم شجاعت اصولگرانه ايشان كي به منظر ظهور ميرسد و اسامي اين افراد را افشا ميكند. درجلسه اي كه با حضور مشاور رسانه اي رئيس جمهور محترم در مازندران برگزار ميشود و همه مدعوين و سخنوران آن از نقش برجسته رسانه در تعالي اين سرزمين اسلامي و كهن صحبت به ميان آوردند و اعتقاد دارند كه رسانه ها چه منتقد و چه همراه به رسالت خود در اين استان بخوبي عمل نموده اند به يكباره با سخنراني ايشان ورق برميگردد و آنچه تهمت نارواست گريبانگير رسانه ها وسايت ها ميگردد آنهم به بهانه اينكه بر عليه ايشان در هر بحث و گفتگوي اين نماينده بين 100تا 200 كامنت توسط جرياناتي كه در برخي از رسانه ها مديريت ميشود گفته ميشود .

ايكاش ايشان به جاي اينكه اين تهمت ها را نثار اين قشر صادق و زحمتكش ميكرد آنهم در چنين جلسه اي بد نبود به عدم توسعه نيافتگي حوزه انتخاباتي خود و آنچه در خصوص جلوگيري از اختصاص آن يك ميلياردي اشاره ميكرد كه ديگر نماينده آن منطقه با خون و دل كسب اعتبار نموده بود و برزمين ماند.

بهر حال اين بي حرمتي را بايد به پاي ميزبانان جلسه نوشت كه با دعوت از ايشان احوال اهل رسانه را مكدر نمودند و اين افراد با رنجيده خاطرگي اين عزيزان جلسه به اتمام رسيد.
و اين هم تجليل از رسانه ها به شيوه آقاي نماينده بود.
خدايا چنان كن سرانجام كار ،تو خشنود باشي وما رستگار
فرامرز درخشنده


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

mansor-ali 18 مهر 1389
با سلام هرچند شما نام نماينده را نبرديد ولي اين كارها از دست نماينده اي كه هنوز مقدمات دفاع دكتري راانجام نداد برمي آيد چرا كه يك روز جناح چپ بود در دانشگاه وبعداز مسؤليت در تشخيص ...راستي شد وامروز اصول گرايي را پسنديد خدايا بداد ما برس آمين
نا شناس 18 مهر 1389
چه كسي وچه مقامي از مدرك دكتري ايشان تحقيق وتفحص ميكند لطفا مسئولين نظام پيگيري نمايند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.